fredag den 26. november 2010

Nicolas Jaar - Inés cs004

Ines på labelen Clown and Sunset .
Kandiderer til år 2010s bedste blåtone udgivelse i melankoliens elektroniske grænseland.

Knitren , rytme , forvrængede vokalstumper og molbårne pianoakkorder.
Minimalt og mørkt. Dejligt dystert og stemningsfyldt .

Nicolas Jaar . Udgives 6 december . ( NU er den her ... jaaaa, optur )

Player til udgivelsen hos Juno    TJEK. Seriøst tjek !!
Særligt mit øjeblikkelige yndlingsnummer Nico og soul - Goin bad .
Link til Beatports numre med Nicolas Jaar.

Update marts 2011.
Jeg købte jo fluks den digitale udgivelse på Beatport på udgivelsesdagen.
Det blev til fast rotation i mp3afspilleren og det med stor fornøjelse.

Så blev jeg pludselig opmærksom på en limited edition usb-udgivelse via Phonica.
Det vanvittige skete, at samleren i mig måtte eje også den. Jeg har samlet vinyl i nogle år efterhånden, og der giver det på en eller anden måde, bedre mening at have forskellige udgivelser. Det var sq spøjst pludselig at eje to digitale udgivelser.

Nå, men samtidigt blev bestillingen også min første halskæde . Jeg har taget nogle billeder for at illustrere dette.





Derudover
God Berlinerfest på den nu lukkede Bar 25. Fedt at se publikums reaktion . De føler musikken,
der ellers ikke er filter eller electro eller 4x4.



Nicolas Jaar LIVE at Bar 25 from NICO JAAR on Vimeo.

Ingen kommentarer: